Mikä on toimiva strategia uudessa tilanteessa?

Maailma muuttuu ja markkinatilanne elää. Mitä tehdään kun 20% myynnistä "häviää jonnekin"?

Kun markkinatilanne muuttuu nopeasti on yritys vaikeiden valintojen edessä. Pysyäkö tutussa ja turvallisessa ja toivoa että käänne parempaan tulee ennen pitkää? Vai tehdäkö raju korjausliike ja uskoa että toisin kaikki on paremmin?

Yritysten tilanteet ovat aina ainutlaatuisia ja mitään patenttiratkaisua parempaan ei ole. On kuitenkin mittareita jotka melko nopeastikin kertovat onko asioita lähdetty tekemään oikeaan suuntaan. Me MMC:llä uskomme mielellämme numeroihin.

Mittaamme asioita, koska olemme havainneet, että tällöin niistä on helpompi puhua. Johtaja näkee heti mittaristosta reaaliaikaisen tilanteen. Tällöin panostukset voidaan kohdistaa optimaalisesti.

MMC on Teidän kumppaninne liiketoimintanne kehittämiseen. Uusimmat menetelmämme antavat reaaliaikaisen kuvan organisaatiostanne. Jos jatkotoimia tarvitaan, niin meiltä löytyy työkalut niin strategian, asiakkuuksien hallinnan kuin myynninkin kehittämiseen. Olemme mielellämme kumppanisi tilanteessa kuin tilanteessa.

Älä epäröi ottaa yhteyttä: Modern Management Concept Oy, Tuomas Räty [tuomas.raty@mmc.fi] tai p.050 381 8001.