Mikä myynnissä mättää?

Miksi myynti ei vedä? Millä saan myyntiorganisaationi saavuttamaan asetetut tavoitteet? Mikä toimii parhaiten yksittäisen myyjän motivoimiseksi?

Kun myynti sakkaa, lähdetään aina ensimmäisenä syyttämään suhdanteita. Sitten vika löytyy löysästä organisaatiosta ja vasta viimeisenä uskalletaan katsoa peiliin. Ihmistä on vaikea kohdata silloin, kun pitäisi vaatia enemmän.

Numeroiden kautta on helpompi lähestyä myös vaikeita asioita. Kun 100 ei olekaan enää 100, niin on helppo huomata, että jossain mättää. Riittääkö 80? Vai haluammeko 120?

Me MMC:llä mittaamme asioita, koska olemme havainneet, että tällöin niistä on helpompi puhua. Johtaja näkee heti myyntiluvuistaan reaaliaikaisen tilanteen. Kun pitää lähteä tutkimaan tarkemmin syitä taustalla, on hyvä että mittaristo ja kehitysohjelma laaditaan sen mukaan. Tällöin tiedetään, mitä kehitetään ja saadaan panostuksilla haluttua vaikutusta.

MMC on Teidän kumppaninne myyntisuoritusten parantamiseen. Ainutlaatuinen tutkimusmenetelmämme antaa reaaliaikaisen kuvan organisaation myyntikompetenssista. Analyysin pohjalta rakennetaan konkreettinen valmennusohjelma Teidän yrityksenne haasteisiin. Sitoudumme aina projekteissamme siihen, että tulokset todella paranevat.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä tuomas.raty@mmc.fi tai soita Tuomas Räty p.050 381 8001.